معرفی هتل 4 ستاره سان ورد داینستی در تایپه، تایوان

به گزارش وبلاگ یاهو، هتل سان ورد داینستی تایپه Sunworld Dynasty Taipei

اگر در پی جایی بسیار راحت در تایپه، مرکز تایوان می شد، پس هیچ جا بهتر از هتل سان ورد داینستی تایپه نیست. این هتل در جاده سرسبز دونوا (Dunhua) واقع شده و درست مقابل استادیوم و استادیوم تایپه قرار گرفته است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید. می خواهیم تمام ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل سان ورد داینستی تایپه را به همراه فاصله این هتل با جاذبه های معروف شهر بیان کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره سان ورد داینستی در تایپه، تایوان

خدمات رفاهی هتل سان ورد داینستی تایپه

بخش پذیرش هتل خدمات متفاوتی را به شما ارائه می نماید. این بخش 24 ساعته در خدمت مهمانان است و امکان تبدیل پول در آن جا وجود دارد. اگر کارت اعتباری بین المللی دارید می توانید از دستگاه ATM موجود پول برداشت کنید. خدمات راهنما و تور هم در اینجا موجود است. پارکینگ هتل رایگان است و ترانسفر فرودگاهی هم با هزینه مجزایی در صورت درخواست، برایتان انجام می گردد.

امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم توان در در این هتل تدارک دیده شده است. بخش مجزایی برای سیگار کشیدن وجود دارد و در دیگر محوطه ها، ممنوع می باشد. از مغازه سوغاتی هتل هم می توانید خرید کنید. خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی هم از دیگر خدمات هتل هستند که البته استفاده از آن ها هزینه جداگانه ای برایتان خواهد داشت. اینترنت وای فای در تمام محوطه های هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان است.

کارکنان هتل به زبان های چینی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل سان ورد داینستی تایپه

تفریحاتی که در هتل وجود دارد شامل استخر، سالن بدنسازی و سونا می شوند. بعلاوه تراس هتل چشم انداز ها زیبایی را برای شما عرضه نموده است.

رستوران های هتل

  • رستوران سانی بوفه (Sunny Buffet): این رستوران تخصصش در غذاهای بین المللی است و برای سه وعده صبحانه، ناهار، شام و میان وعده غذا سرو می نماید. رستوران سانی هر روز باز است اما باید برای رفتن به آن جا، میزتان را از قبل رزرو کنید.
  • رستوران مگنولیا کورت (Magnolia Court): این رستوران غذاهای چینی را در وعده های ناهار و شام سرو می نماید که برای این هم باید از قبل رزرو داشته باشید.
  • سانی کافه (Sunny Cafe): این کافه غذاهای بین المللی را برای وعده های ناهار و شام و بعلاوه در میان وعده ها، سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

می توانید در اتاق های هتل از امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، کتری برقی و دستگاه چای یا قهوه ساز بهره ببرید. اتاق ها سرویس خواب با کیفیتی دارند و در آن ها گاو صندوق کوچک نیز یافت می گردد. اگر احتیاج به استراحتی دارید که نور روز اجازه آن را به شما نمی دهد، پرده های Blackout را کامل بکشید و اتاق را تاریک کنید. شبکه های جهانی تلویزیون هتل برای مهمانان فراهم شده است و اینترنت هم در اتاق ها رایگان است.

سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و تمام لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می گردد. دمپایی، سشوار، یخچال، بطری آب رایگان و میز کار هم در تمام اتاق های هتل سان ورد داینستی تایپه موجود است. خانواده ها می توانند از خدمات پرستاری از بچه در اتاق ها با پرداخت هزینه مجزایی استفاده نمایند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق اکسکیوتیو سوپریر کینگ: 33 متر مربع مساحت این اتاق هاست. دید شهر را دارند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها موجود است.
  • اتاق اکسکیوتیو سوپریر تویین: این اتاق ها هم مانند مورد قبلی 33 متری هستند و چشم انداز شهر از آن جا پیداست، با این تفاوت که 2 تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • سوییت سوپریور کینگ: مساحت این سوییت ها 50 متر است. شهر از پنجره آن ها نمایان است و دارای یک تخت دونفره کینگ هستند.
  • اتاق کوادراپل: 43 متری هستند، دید شهر را دارند و یک تخت دونفره کینگ به همراه دو تخت تک نفره هستند.

فاصله هتل با جاذبه های تایپه

  • ورزشگاه تایپه: 200 متر از شما دورتر است که تا آن جا تنها 3 دقیقه پیاده روی دارید.
  • ایستگاه متروی ورزشگاه تایپه (تایپه آرِنا): این مترو در کنار ورزشگاه است که همان میزان پیاده روی را دارد.
  • مرکز خرید اربَن وان: از این مرکز خرید 400 متر فاصله دارید که اگر پیاده بروید 7 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی 4 دقیقه ای شما را خواهد رساند.
  • ورزشگاه شهرداری تایپه: 400 متر هم این ورزشگاه از شما دورتر است. 5 دقیقه ای با تاکسی و 10 دقیقه ای پیاده به آن جا می رسید.
  • بازار شب لیائونینگ: با شما 700 متر فاصله دارد که 5 دقیقه ای با تاکسی، 9 دقیقه ای با اتوبوس و پیاده هم 13 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید بریز سنتر: 900 متر فاصله آن از هتل است. دسترسی به آن جا با اتوبوس 10 دقیقه، تاکسی 4 دقیقه، پیاده هم 15 دقیقه طول خواهد کشید.
  • دانشگاه ملی تایوان: 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 13 دقیقه ای و با اتوبوس نیم ساعته خواهید رسید.
  • بازار شب شیلین: با این بازار 6 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 15 دقیقه بعد خواهید رسید. اگر با اتوبوس بروید بین 30 تا 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • چشمه های آب گرم بئیتو: هتل سان ورد داینستی تایپه 9 کیلومتر از این چشمه ها فاصله دارد. تاکسی بین 30 تا 40 دقیقه شما را می رساند. اتوبوس و مترو هم تقریبا 1 ساعت و 5 دقیقه زمان خواهند برد.
  • باغ وحش تایپه: این جاذبه از شما 12 کیلومتر فاصله دارد. 23 دقیقه ای با تاکسی خواهید رسید. اتوبوس و مترو هم بین 40 تا 50 دقیقه شما را می رسانند.
  • بنای ژینان: این جاذبه 14 کیلومتر از شما دور تر است که با تاکسی حدودا 30 دقیقه ای به آن جا می رسید. مترو، قطار برقی و اتوبوس هم بین 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم شما را خواهند رساند.
  • : 32 کیلومتر با شما فاصله دارد. با تاکسی معمولا 50 دقیقه ای به فرودگاه می رسید.

موقعیت هتل سان ورد داینستی تایپه

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایپه، منطقه سونگشان، جاده دونهوا شمالی، پلاک 100

No. 100, Dunhua North Road, Songshan District , 10549 Taipei, Taiwan

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره سان ورد داینستی در تایپه، تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره سان ورد داینستی در تایپه، تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید