بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

10 فایده مهم روغن هسته انار برای پوست و مو

لیست روغن های گیاهی که ما به آن ها علاقه داریم، بسیار طولانی است. دلیل این محبوبیت هم به عصاره های بسیار زیبا، سرشار از مواد مغذی و مجذوب کننده این روغن های بازمی شود. گاهی اوقات، این مواد گیاهی لذت بخش از میان غذاها و خوراکی های مورد علاقه ما می آیند....

25 فروردین 1403

دیوار باروی تاریخی گلپایگان مخروبه و خطرساز بود

ایسنا/ براساس گفته های شهردار گلپایگان و آخرین اخبار منتشر گشته، دیوار باروی تاریخی گلپایگان مخروبه و خطرساز بود.

1 خرداد 1402

با چند ترفند ساده خانه قدیمی خود را نو کنید

اگر در خانه ای قدیمی زندگی می کنید و امکان بازسازی و دست بردن در نمای داخل خانه را ندارید جای نگرانی نیست؛ همچنان ایده های زیادی برای تغییر دکوراسیون و نو کردن خانه قدیمی برای شما وجود دارد.

18 اسفند 1401

گلدسته های حرم حضرت معصومه بازسازی می شوند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر گشته، گلدسته های حرم حضرت معصومه بازسازی می شوند.

1 آذر 1401

فاضلاب بعضی منطقه ها وارد نهرها می گردد ، ایجاد 50 مخزن آب اضطراری در مرکز ، سرنوشت همراه سرای تهران به کجا رسید؟

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از راه اندازی بالغ بر 50 مخزن آب اضطراری در مرکز تا سرانجام اطلاع داد و گفت: ایجاد چند همراه سرا برای همراهان بیماران در مراکز شهر در حال پیگیری است و این همراه سراها به زودی مورد بهره برداری...

5 شهریور 1401

ببینید ، واکنش به پرسه حشرات در گنجینه چند میلیارد دلاری موزه هنرهای معاصر تهران

یک کارشناس آثار هنری با اشاره به جولان حشرات موذی در یکی از آثار موجود در موزه هنرهای معاصر تهران، دلیل ایجاد آن را مربوط به دوره سکوت و بازسازی و بازسازی موزه و ورود ابزارآلات تاسیسات و جابه جایی آثار موزه دانست.

25 مرداد 1401

ساخت پارک های هیجان محور در تهران ، مصون سازی مراکز تفریحی جهت استفاده زنان محجبه ، راه اندازی آموزشگاه فوتبال محلات به وسیله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

معاون شهردار تهران با بیان اینکه شهر تهران احتیاج به تفریحگاه های ورزش محور دارد، گفت: مصون سازی مراکز تفریحی و ورزشی که مناسب استفاده زنان محجبه هم باشد باید با جدیت دنبال گردد تا آنها هم بتوانند از ظرفیت های ورزشی شهر استفاده نمایند.

22 مرداد 1401

خانه حاج رسولی ها اصفهان

خانه حاج رسولی ها اصفهان احتمالا مربوط به اواخر دوران صفویه است و بانی آن، بزرگ خاندان حاج رسولیها و از تجار معتبر اصفهان بوده است. فضاهای این خانه در چهار جبهه حیاط مستطیل شکل آن واقع شده اند. در میانه این 4 جبهه، 4 تالار زیبا قرار گرفته اند که پوشیده از...

14 مرداد 1401

فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به استان اردبیل بر استفاده از ظرفیت فروش املاک مازاد آموزش و پرورش با هدف تأمین اعتبار تکمیل پروژه های نیمه تمام تأکید کرد.

29 فروردین 1401

روایت نفر سوم المپیک از شرایط اسفناک کشتی قزوین

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن می گوید که شرایط کشتی در استان قزوین اسفناک بوده و با رئیس فدراسیون در خصوص این شرایط و ایجاد تغییرات صحبت نموده است.

29 فروردین 1401

خانه های تاریخی اردبیل واگذار شوند

مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی فرهنگی گفت: خانه های تاریخی اردبیل به صورت یک مجموعه با کاربری فرهنگی، اقامتی و هنری واگذار شوند.

5 اسفند 1400

فرسودگی 85 درصدی ناوگان اتوبوسرانی مرکز

تهران (پانا) - کلانشهر تهران دارای 6 هزار اتوبوس شهری است که هم اکنون بیش از 85 درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده به شمار می رود و این فرسودگی باعث شده تا اتوبوس ها سهم بالایی در آلودگی هوای مرکز داشته باشند.

27 بهمن 1400

اقدامات ناکافی دستگاه ها برای کاهش آلودگی هوا

با نزدیک شدن به فصل پاییز بار دیگر معضل تشدید آلودگی هوای شهرها و راهکارهای مقابله با آن مطرح می گردد. هرچند راهکارهای مقابله با آلودگی هوا سال ها است که در قانون هوای پاک معین شده است اما به آن توجه کافی نشده است.

30 شهریور 1400

قدیمی ترین در کاخ گلستان باز شد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، قدیمی ترین در کاخ گلستان باز شد.

17 مرداد 1400

حمله گرانی به حمل و نقل عمومی

با این که همه مان از نظر روانی آماده پذیرش هر نوع گرانی هستیم و گران شدن هیچ چیز نمی تواند غافلگیرمان کند اما گران شدن کرایه حمل و نقل عمومی واقعا دارد حالمان را بد می نماید. این گرانی، دردی است که میان این همه درد در عهد کرونا نمی دانیم آن را کجای دلمان...

7 اردیبهشت 1400

موزه های خراسان شمالی، گنجینه های ارزشمند تاریخی

موزه ها از معدود مراکز حافظ یادگاران نسل گذشته و در حقیقت فرزندان هنر و تاریخ هستند. هفت موزه فعال در خراسان شمالی وجود دارد که آثار و اشیای موجود در آنها، در عین بی زبانی به هزار زبان سخن می گویند و اسناد معتبری از هنر، فرهنگ و تاریخ این منطقه را ارائه...

31 فروردین 1400

اسلامی: آزادراه غدیر با 5 کریدور شمالی -جنوبی ارتباط دارد خبرنگاران

وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه غدیر یک آزادراه ترانزیتی است که بخشی از راه ابریشم در شبکه آزادراهی کشور به طول حدود 158 کیلومتر است.

11 فروردین 1400

عملیات بهسازی بازار کهنه در قم شروع شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، حمید یزدانی روز شنبه 2 اسفند ماه 99 با تأکید بر اهمیت بافت تاریخی شهر قم اظهار کرد: با بهسازی بازار کهنه بخشی از بافت تاریخی قم پویا می گردد.

27 اسفند 1399

کارخانه سیمان به یک مجموعه اقتصادی مبتنی بر فرهنگ تبدیل می شود

مدیران کارخانه های سیمان کشور عصر سه شنبه- 29 مهر- در جلسه ای با شهردار تهران درباره بازآفرینی کارخانه سیمان ری بحث و گفتگو کردند.

30 آبان 1399

خواص انار برای پوست و مو

انار دارای مقادیر زیادی اسید فولیک، آهن و ویتامین ث است. از جمله خواص انار برای پوست و مو می توان به رفع خارش و جلوگیری از ریزش مو اشاره کرد.

12 آبان 1399
تعداد: (26)