بهداشت دهان و دندان

تریکوتیلومانیا یا اختلال کندن مو چیست؟

این نوع از بیماری با عنوان اختلال کندن مو نیز شناخته می شود. افرادی که مبتلا به تریکوتیلومانیا هستند، تمایل زیادی برای کندن مو های خود، معمولاً از پوست سر، مژه ها و ابرو های خود دارند.

14 اسفند 1401

تصاویر ، سکونتگاه قدیمی بشر در ایران ، خانه انسان های دوره پارینه سنگی را ببینید ، چگونه به غار دربند رشی برویم؟

غار دربند رشی که یکی از قدیمی ترین سکونتگاه های بشر در ایران به شمار می رود، از مقاصد گردشگری استان گیلان است.

1 آبان 1401

کشف قربانیان مایاها با شی ء عجیب در دهان

باستان شناسان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لس آنجلس پروژه کاوش در غار وحشت نیمه شب در بلیز آمریکا را شروع نموده اند. این غار که برای تدفین در دوره مایاها (250 تا 925 پس از میلاد) استفاده می شد، امروز ناگفته هایی دارد که از زبان بیش از 100 قربانی که بیش از یک هزار...

22 مهر 1401

چشیدن طعم لذیذ دنده کباب در برترین رستوران های کرمانشاه

یکی از بخش های جذای هر سفری شکم گردی یا همان گردشگری غذا است و برای همواره طعمش زیر دندان هایمان میماند. خب هر شهری از ایران بزرگ غذاهای منحصر به فرد خودش داره که در یک سفر چنده روز باید طعم لذید آن را چشید. کرمانشاه در غرب ایران غذاهای معروف کرمانشاهی...

12 شهریور 1401

این نوع پنیر عمر شما را طولانی می نماید

مصرف پنیر سبب می گردد اسید آمینه مضر برای بدن همراه با مقدار بالایی کالری از بین برود و این خود یکی از دلایل طول عمر است.

30 تیر 1401

کجا گورخر ببینیم؟

گورخر یکی از اصلی ترین حیوانات گردشگری حیات وحش است که گردشگران بسیاری مایلند تا آن را از نزدیک مشاهده نمایند. با خبرنگاران همراه باشید.

23 تیر 1401

کاربردهای جالب خلال دندان که نمی دانستید

چند ترفند کاربردی با استفاده از خلال دندان در قالب فیلم به نمایش در آمده است.

22 خرداد 1401

خواص اناناس برای سلامتی

آناناس نوعی از خانواده بروملیاد است که میوه های خوراکی فراوری می نماید. این میوه از بسیاری از انواع توت ها تشکیل شده است که با هم در اطراف یک هسته مرکزی رشد می نمایند. هر فلس آناناس، یک گل یا توت است. خواص اناناس به مقدار ظاهر منحصر به فرد آن مجذوب کننده...

11 خرداد 1401

شیرین ترین خواص شکلات تلخ

خبرنگاران : شکلات تلخ طرفداران زیادی دارد.

21 بهمن 1400

تغییر شکل فک انسان در دوران پیری

خبرنگاران : دلیل تغییر شکل فک انسان در دوران پیری را در این فیلم مشاهده کنید.

29 دی 1400

لیمو ترش و یک جهان خاصیت!

لیموترش، بسته ای پر از مواد مغزی است. آب لیمو حاوی ویتامین سی، بی کمپلکس، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و فیبر است. جالب است بدانید لیمو ترش بیشتر از سیب و انگور پتاسیم دارد.

19 آبان 1400

راشیتیسم یا نرمی استخوان چیست؟

بیماری راشیتیسم نرم شدن و تضعیف استخوان ها در بچه ها است که معمولاً به دلیل کمبود شدید ویتامین D خودش را نشان می دهد. در این مطلب به علائم، علل و راه های تشخیص و درمان بیماری راشیتیسم یا همان نرمی استخوان می پردازیم. با ما همراه باشید.

17 آبان 1400

برخی مسائل شایع روده ای

بیماری سلیاک یا آنتروپاتی (ناراحتی روده) حساس به گلوتن در افرادی که از نظر ژنتیکی به گلوتن حساس اند، از پاسخ ایمنی نامناسب سلول های ایمنی (T-Cell ها) در نتیجه خوردن گلوتن حاصل می شود. امروزه از هر 133 نفر آمریکایی حدود 1 نفر به این بیماری مبتلا است. شیوع در...

21 مهر 1400

استاد عکاسی گیلان به فرزند شهیدش پیوست

استاد ابراهیم دروی از عکاسان پیشکسوت و هنرمندان فرهیخته شهر رشت پس از چهل سال خدمت در جهت ثبت خاطرات مردم، به دیدار حق شتافت.

9 اردیبهشت 1400

غذا و نوشیدنی ها در این زمان سرطان زا می شوند

خبرنگاران : خوردن نوشیدنی ها و غذاهای ممکن است لذت بخش باشد اما می تواند به سلامت شما آسیب برساند و زمینه ساز سرطان گردد

17 بهمن 1399

آشنایی با خواص دارویی گیاه درمنه

طبیعت گیاه درمنه خیلی گرم و خشک است. برخی از مهمترین خواص دارویی گیاه درمنه شامل خاصیت ضد سرطان، ضد مالاریا، ضد کرم و دفع انگل است.

9 آذر 1399

بهترین شهربازی های دنیا

بهترین شهربازی های دنیادر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره بهترین شهربازی های دنیا ، سخن خواهیم گفت.

4 تیر 1399

اولین ویزیت ارتودنسی بچه ها خود را جدی بگیرید

نایب رئیس انجمن ارتودنتیست های ایران، گفت: والدین برای پیشگیری و درمان به موقع ناهنجاری های دندانی فکی بچه ها، می بایست اولین مشاوره ارتودنسی آن ها را در سن 6 تا 7 سالگی انجام دهند.

2 دی 1398